Personlig utvärdering

Detta vill vi att du skriver i ett pages-dokument och skickar till din handledare, samt sparar i din reflektionsmapp.


Denna utvärdering kommer ligga till grund för din IUP (individuella utvecklingsplan)


Erfarenheter jag gjort (i arbetet med projektet) som varit värdefulla:

Därför att...

 

Kunskaper jag lärt mig som jag värdesätter mycket:

Därför att...

 

Kompetenser jag utvecklat genom projektet:

Dessa kan vara användbara i följande sammanhang...

 

Detta är jag mest nöjd med i det här projektet:

 

Detta känner jag att jag behöver utveckla till nästa gång:

 

Nästa gång behöver jag mer eller mindre stöd i form av:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0